Rött duschdraperi??

Måste börja med att berätta något sött. Nu när jag och dottern vaknade flyger hon upp ur sängen "Mamma det snöar!" Nä va? Nyvaken börjar jag fumla efter glasögonen. "Nä älskling tyvärr, det snöar inte.." Hon måste ha drömt eller sett otroligt fel (3år är hon) :) Så nu gick jag till vardagsrummet och frågade varför hon såg så sur ut. "Jag vill ha SNÖ!"
Ja, hon är nog inte den enda som vill ha det just nu istället för det här kalla sur-diset vi har varje morgon! Hur ser vädret ut hos er söderut? Vi i västerbotten har inte många plusgrader nu på kvällar och nätter + dis och fukt. Riktigt dassigt helt enkelt! Lite kyla på de här skulle faktiskt pigga upp litegrann.
 
Nä nu till rubriken. I år hade jag tänkt slå på "stort" (ha..ha) och till och med julpynta vårat nybyggda, dock litet men söta krypin, badrum som var det första vi fixade till innan vi flyttade in här i huset i våras. Så jag letar först och främst efter ett julakitigt duschdraperi, iallafall ett rött. Men utan framgång! Har googlat men inte hittat något speciellt. Kanske ska vänta tills julsakerna börjar komma ut i affärerna? Tänkte att röda handdukar inte kommer vara något bekymmer att hitta. Som ni förstår pyntar jag huset mycket i rött, de är som min julfärg under julen ;) Allt ska vara rött haha!
 
Mitt köksfönster förra julen
 
 
 
 
 

Kommentarer
misshappineess.blogg.se säger:

Såg rött draperi förra året på rusta så kommer nog komma in lite senare i affärerna :)

Svar: Åh, få hålla gluggarna öppna! :)
Julboggen

2015-09-15 | 08:50:47
Bloggadress: http://misshappineess.blogg.se/
ChristmasWish / Amanda säger:

Jag funderar också på rött duschdraperi och funderar på att beställa denna http://sovtex.se/bad/duschdraperi/hogstorp-duschdraperi-rod.html?pk_campaign=Pricerunner&pk_kwd=13641091235 - litet tips :)

Svar: Jo såg den men inte riktigt något jag själv fastnade för.. Men den var fin, absolut! :)
Julboggen

2015-09-15 | 17:40:45
Bloggadress: http://nouw.com/christmaswish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback