Egen kalender

I år hade jag tänkt köpa mig en egen julkalender. En Te-adventskalender.
 
Te-Adventskalender
" I Te-adventskalendern hittar du gröna, svarta, röda och örtteer. Vi har valt att hålla smakerna hemliga, men det är en god blandning av rena, fruktiga, fräscha och kryddiga teer. Te-adventskalendern är fylld med lösviktsteer av olika smaker och sorter, förpackat i portionsförpackningar som räcker till en stark kopp eller två lite svagare koppar te. Du kan dosera efter smak och tycke! Du får smaka dig igenom 24 olika sorters te, kanske hittar du en ny favorit? "
 
 
Låter inte det helt fantastiskt? Den 19 sept öppnar dom webbshopen med bra öppningserbjudanden. Ligger jag inte BB då så ska jag absolut gå in å kolla vad för erbjudande de är och kanske redan då beställa mig en låda. Men det kändes tidigt för då är risken jag inte kan låta bli den haha :)
.
Till dottern, som är 3 år, hade jag tänkt hon skulle få en bamse adventskalender! Hon som älskar bamse!

Kommentarer
A holly jolly christmas säger:

Den har jag också funderat på att köpa många gånger:)

Svar: Då få du också göra det i år som jag! :)
Julboggen

2015-09-04 | 12:40:32
Bloggadress: http://www.ahollyjollychristmas.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback