Snö och glöggsmakning

Nu äntligen verkar snö och kyla vilja komma hit! Just nu snöar det och är ca -3, jätte fint! 
Igår åkte dessutom julgransslingan upp och dom två stora vita stjärnorna i uterummet. Snart få jag pynta heeeela huset ♥ Har ni fått snö än?
 
Så med den här julfeelingen korkade vi upp första glöggflaskan och tog en lussekatt till. Det blev ole dole doff på vilken vi skulle ta och det landande på Saturnus Ekologiska
 
 
 
Allt jag säger: Tummen upp!! Förra årets favorit var herrljungas svartvinbärsglögg och trodde aldrig någon skulle kunna komma med en godare glögg än den. Men den här var snäppet bättre! Perfekt kryddad, lagom söt och en svartvinbärssmak som kom fram där bakom, alldeles lagom! Den var god varm som kall, god doft som spred sig i hela huset när den stod på spisen. Sen att den är ekologisk dessutom, nyttig och god i ett? Stort plus!
 
Rekommenderar jag den här? Absolut, utan tvekan!
 
Jag ger Saturnus Ekologiska glögg 5 av 5 tomtegubbar!
 
 
 

Kommentarer
Josefin säger:

Åh vad jag blir avundsjuk! Här har det inte snöat alls i höst ännu... Men allt är frosttäckt idag så nog rör vi oss mot juligare tider :) Hoppas bara att snön hinner komma före jul i år.

2015-11-12 | 12:33:26
Bloggadress: http://julivasa.blogspot.com
mykindofchristmas.blogg.se säger:

Så härligt! Jag ska själv ha glöggmys ikväll men hade gjort vad som helst för lite snö också!

2015-11-12 | 13:23:55
Bloggadress: http://mykindofchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback