Nu kommer värmen över sverige

..säger dom på vädret. Är det bara jag som ropar neeej? Att vara höggravid under sommaren, blä värmeslag delux! Tack och lov hann vi köpa oss en stor fläkt innan dom tog slut! Var i stan i helgen så då blev det en fläkt och nya kläder haha magen täcks inte av mina tröjor längre. Men de är bara drygt 10 v kvar innan vi blir fyra i familjen. Tiden går fort, för fort!
 
Vad säger vi om juletider, snö och vinter då? Är det någon som tänker så långt i den här sommarvärmen? Nog har jag kollat på julpynt, senast igår faktiskt! Kollade runt efter en stor tomte med en lykta i handen på tradera som man kan ha på bron i jul. Det står mellan dom här två:
 
 
 
 
Nu när jag har min "gamla lantgård" måste ju en tomte stå på bron ♥
Men det blir inte att beställa förrän i oktober kanske, kändes lite väl tidigt just nu. Till och med jag tycker de blir tidigt ibland :) På tal om det haha vi har ingen tv än men väntar nu på  att boxern ska komma och vi har bott här i snart 3 v så under tiden har dvd skivorna gått varmt här för dottern. Senaste veckan har sunes jul snurrat runt runt haha.
 
Vi hörs lite senare i sommar! Har det gott i värmen!

Kommentarer
johanna säger:

Åh jag förstår helt,förra året var jag höggravid under sommaren och det inte INTE kul!

2015-07-09 | 09:37:37
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se
Anna säger:

Nej, det är inte bara du som tänker på julen nu under sommaren. Själv har jag också kollat in om Jotex,Halens eller Rusta har något nytt att erbjuda, och så har jag kollat in Ebays julsortiment. Har redan planerat lite vad jag vill köpa nu till jul och shoppingen börjar redan denna månad för mig :)

Lycka till med resten av graviditeten, själv har jag två barn och sonen är en liten påskhare då han föddes 5 dagar innan årets påskfirandet :)

2015-07-10 | 15:54:20
Bloggadress: http://julensmagi.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback