Myskväll, te och choklad

 
Ni ser på bilden hur jag har de just nu. Plus tända ljus överallt i lägenheten.
Så. Vad tyckter jag om fazers nyhet? Fazer winter edition med äpple, caramel och hasselnöt
Till en början känner man bara den starka smaken av den 47% mörk chokladen. Men senare kommer äppelsmaken ifatt som gör att den mörka smaken blir mer mild. Är även lite knaprigt och segt när man tuggar, gissar att det är karamell? Hasselnöten dock, den hade då jag missat om man inte såg småbitarna i chokladen. Åpple och mörk chokladen tog all smak. Och inte var det dåligt för de! Jag kommer absolut köpa den igen, dock närmare jul. För att ha den här som någonting sött på efter julbordet på julafton, gärna det!
Jag ger den 4 av 5 tomtegubbar!
 
 
 

 
 
 


Kommentarer
josefine säger:

Min kväll ser liknande ut! Väldigt mysigt. Har dock inte lyckats hitta chokladen än :(

Svar: Fortsätt leta! Är värd att testa :)
Julboggen

2014-09-23 | 20:56:42
Bloggadress: http://tusenjuleljus.blogspot.com
johanna säger:

Vad mysigt :) Kul att du gillade den, själv är jag lite skeptiskt till hur mycket jul den verkligen smakade...

Svar: Nja jul å jul, men mörk choklad å nötter tillhör som julen..
Julboggen

2014-09-24 | 09:31:33
Bloggadress: http://www.arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback