Lite mera julmys!

Vill tipsa om julmys du kan se från mobilen!
 
Facebook:

Gilla "I love christmas" för dagliga fina bilder på allt omkring julen och vinter. Vissa bilder är så otroligt fina!
 
Instagram:

Dom här följer jag som också lägger ut flera stycken bilder och filmer per dag; hollly_jollly_christmas, who_ville, christmas_ilove, pinchofcrinch, christmas_allyear2014, ilove_christmas, days_until_christmas, christmasyeararound, _whoville_, christmasforever_, christmas_magic
 
Det var nog alla jag följer iallafall. Ni förstår att jag får se många julbilder ;)
 
Appar;
 
Tomten: Det är ett spel som går ut på att du kör tomtens släde och ska försöka kasta ner julklapparna ner i skorsternarna. Det är olika nivåer och blir bara svårare och svårare dock har jag inte ens lyckats ta mig ifrån nybörjarnivån. Är ganska svårt, tycker jag!
 
Snöfall levande bakrund: Är precis som det låter, går att välja fina jul/vinterbakrunder med fallande snöflingor. Har inte kollat in den här speciellt noga då snö känns lite väl tidigt än! Testade sätta på appen en gång och man fick riktig vinterkänsla. Var lika verkligt som att sitta och titta ut genom ett fönster :)
 
Det var nog det jag kunde tipsa om, än så länge! Ha du nåt att tillägga om en app, instagram eller från fejjan, varsågod och kommentera! :)
 
Avslutar med en bild från instagram
 
 

Kommentarer
Andrea säger:

Hur hittar jag appen med fallande snö? Sökte på "snöfall levande bakgrund men hittade inget!

Svar: Hm vad ha du för mobil? Jag har en galaxy och hittade den på play butik. Är så dålig på det där med mobiler :) testa sök på tomte bakrund, det var så jag hittade den!
Julboggen

2014-09-15 | 11:07:01
Bloggadress: http://mykindofchristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback