Trött och sömning plus ikeajul

Trött. Men överlycklig. Min dator funkar igen! Helt underbart! Äntligen går det att skriva och göra länkar osv på ett ordentligt sätt. Har drivit bloggen genom surfplattan tills nu, tro ni jag är less eller vad? Nu får vi hoppas den håller sig i bra skick datorn så jag få blogga på ett bekvämare sätt! Så nu sitter jag ihopkrupen i soffan, en kopp varmakoppen, datorn i knät, dottern sover och vovvarna trängs under vardagsrumbordet (en st bernard å en schäferblandning haha otroligt att dom ryms..) Ganska skön kväll alltså!
 
Har kollat igenom ikeas julsortiment nu. Har inte kunnat göra de förr! Men åhh så mycket fint! Längtar tills ikea kommer till Umeå för just nu har vi 35 mil (!) till närmaste ikea. Annars hade jag farit typ igår.. Får se om jag får ihop några kvinnor å göra en resa tillsammans så man sparar lite bensinpengar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback