Saturnus Pepparkaksglögg - recension

 
Insåg just att man ska inte ha så stora förhoppningar. För den här blev en stor flopp!
 
Som sagt, jag som både älskar glögg och pepparkakor har väntat länge att få provsmaka den här. Men förstod också att dom skulle få göra det bra saturnus att få en glögg att "smaka" pepparkaka då dom inprincip innehåller samma kryddor!
 
Och det blev en.. flopp! Sorry Saturnus men alltså, nä! Jag vet inte vad som gjorde det men smaken var vass och sur. Den gick att dricka (läs:bättre) riktigt varm men när den började kallna.. Jag fick tvinga i mig det!
Nä tyvärr, det här blev ingen hit! Annars var den lagomt söt och god kryddad, luktade som glögg ska!
 
Kommer det bli en till flaska? Nej inte det.
 
Jag ger pepparkaksglöggen 2 av 5 tomtegubbar!
 
 

 

Kommentarer
johanna säger:

Åh vad tråkigt :( Jag har inte hunnit testa min flaska än, hoppas min smakar bättre eller något :P

Svar: Berätta gärna vad du tyck sen, alla ha jue olika smak! :)
Julboggen

2014-10-29 | 16:01:38
Bloggadress: http://www.arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback