Morberg firar jul - recension

Titta vad som damp ner i min postlåda idag!
 
 

Efter mycket om och men köpte jag en iallafall. Jag velade om den verkligen var bra. Frågade ju ni läsare om den var värd! Fick svar av någon som tyckte den var super så jag slog till när jag såg cdon.com hade -50% på den dvs kostade bara 134 kr + frakt.
 
Och vad tycker jag om den nu?
 Alltid saknar man nåt. Och alltid vill man ta bort nåt. Tycker i det stora hela att det var en väldigt inspererande bok, som alltid med Morberg! Hans kommentarer ovanför recepten är alltid lika klockrena som lätt lockar till skratt.
Hade gärna velat se mera lättare och vanliga recept och mindre av dom ovanliga. Dvs hur många har kokt tunga på julbordet? Stuvad Savojkål? Och vars var tex ris ala maltan?
Men alla är inte som jag. Alla har vi olika smaker och åsikter. Och därav passar den här boken nog väldigt många, just för att det är så blandade recept. Sen att det sista kapitlet var om nyår, klockrent och smart Morberg! Nyår hänger ihop med jul, så hela veckan samlad i en bok. Tummen upp!

 Morberg firar jul får 4 av 5 tomtegubbar av mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback