Ett paket kom idag!

 
 
Pepparkaksglöggen
"Pepparkaksglöggen är fyllig och mustig. Här kompletteras de klassiska julkryddorna kanel, kardemumma, kryddnejlika, ingefära och pomerans, med smaken av pepparkakor från Nyåkers pepparkaksbageri i Västerbotten. Avnjut glöggen rykande varm tillsammans med skållad mandel och salta tilltugg"
 
Lusseglögg
"Saturnus gyllene Lusseglögg är kryddad med världens dyraste krydda, levererad av skånska Kockens. Den har en tydlig och mycket fräsch saffranssmak, balanserad med traditionella glöggkryddor. Servera glöggen antingen rykande varm eller som en kall glöggcocktail i ett glas fyllt med krossad is"
 
God Jul Glögg
"Vår God Jul Glögg har en klassisk glöggsmak och är alkoholfri. Det gör den till en god vinterdryck för såväl barn som vuxna som söker ett alkoholfritt alternativ. Den alkoholfria glöggen serveras varm, gärna med de klassiska tillbehören russin och mandel.

För varje såld flaska skänker vi 1 kr till Världens Barn. Försäljning har redan bidragit med hela 1 825 000 kr till projekt för att hjälpa utsatta barn runt om i världen"

 

Tack så mycket Saturnus! Får se hur länge jag kan hålla mig innan jag vill prova dom här nya glöggerna, speciellt pepparkaka då, som sagt, jag är en tok på både glögg och pepparkaka!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback