Pepparkakste

Äntlige lite lugn och ro!
Så sänker mig ner i soffan med en nybakad bulle, macka med soltorkade tomater och en kopp te. På tal om te! Nu när jag ha dragit ner på kaffekopparna så har jag blivit te-galen istället. Gick in på te butiken i stan för ett par dar sen och hittade denna påsen.
 
 
 
 
 
Hur smakade den? Ljuvligt! Kolla bara hur det ser ut. Doftade lite smått annourlunda, smakade nejlika dvs pepparkaka! Dock, smaka den ganska svagt som löste brukar göra, som jag tycker iallafall. Men som sagt, den var riktigt god ändå och jag rekommenderar den starkt! Priset låg på 35kr för den här lilla påsen så många koppar per dag blir det inte!
 
På en mammafrukost fick jag smaka ett glögg-te! Vilken underbar smak! Nästa te köp blir självklart en sån påse :)
 
 
 
 
 
Kan ni rekommendera något gott te? Behöver ej vara med "jul smak".
 

Kommentarer
Denise - Min Glittriga Jul säger:

Jag är ingen te drickare, men dessa två skulle jag mer än gärna smaka! :)

Svar: Dom är super goda, testa vet jag!
Julboggen

2014-11-05 | 08:10:36
Bloggadress: http://minglittrigajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback