Två dagar kvar

Äntligen! Som vi har längtat:) Tänkt att det var typ kring 180 dagar kvar när jag började? Haha, tiden går verkligen fort. Har ni börjat bli redo inför den stora dagen? Städat klart, bakat och julmaten klar?
 
Själv blev det inte riktigt som planerade. Trodde att jag hade mycket tid över men plötsligt blev det mer på jobbet. Det här min första lediga dag på 7 dagar! Så tänkte göra det sista idag men då ska det bli skallgång efter en försvunnen kvinna istället. Känns viktigare än julstädning.. Mina besökare på onsdag få leva med lite damm :) Men maten är inhandlat, revbenen håller på möras in. Laxen blev färdig gravad igår. Godiset är färdigbakat men snart uppätet haha.
 
Nä nu ska det tryckas i sig frukost och ta fram kläder inför skallgången. Har det bra så kommer ett inlägg till julafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback