Jag blir aldrig en storbloggare!

Kan jag ganska enkelt konstatera med tanke på vilken tystnad det har varit i ett antal dagar nu. Speciellt inte skriva om julen för hallå, när har man det som mest fullt upp?
 
Här hemma är det då snart klart alla julklappar. Dom som är kvar att handla in är åt julklappsleken. Det är andra året vi kör det nu, riktigt roligt! Förra året tro jag vi köpte 3st julklappar för 30kr st, i år blir det 3 för 20kr. Förra året, och i år, kör vi det när barnet/barnen har lagt sig och värsta julruschen har lugnat ner sig. Fram med kex, ost och must. Rensa bordet och fram med alla småpaket (vi är 5-6 vuxna i år dvs det blir 15-17 paket ;) ) åsså avslutar vi julen så. Absolut något jag rekommenderar!
 
Nu börjar det närma sig lucia också. Har inte lussat på typ hundra år, ungefär, men i år, idag dessutom, ska vi lussa på jobbet. Blir ett vara tomtemor :) En tärnklänning har jag inte ägt under mitt vuxna liv men en tomtedräkt finns intryck i garderoben.
 
Nä nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan jag börjar! Har det bra så ska jag försöka skriva lite oftare fram till jul!
 
Ps Finns det fler julbloggare på insta?
Där lägger jag dagligen ut bilder på mitt julpyntade hus!

Kommentarer
Charlie CS - Kulturtant som älskar julen! säger:

Vad har du för insta?
Min heter Julkulturcramar

2015-09-08 | 00:19:43
Bloggadress: http://julkulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback