1. Bästa sättet att få julstämning

För mig, personligen, finns det bara ett enda sätt och känna den där riktiga julstämningen. Tror det beror lite på att jag, för det första, är så tidig med ljus och gardiner så det gör mig ingenting i just julkänsla. Inte heller bakning, glögg eller något annat som kan relatera till just julen. Sen kan dofter också inspirera till julstämning. Och just det kommer vi till för mig, doften av en julgran. När man har fått in granen, klätt och lagt klapparna under. Och då doften av gran börjar sprida sig i huset. Då, då är det verkligen jul vårt hus!
 
 
Granen vi hade för ett par år sedan. Den var så stor att, om ni ser upp till höger, var vi tvungna att binda fast den för att den inte skulle rasa haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback