Tack herrljunga och dufvenkrooks!

 
 
 
 
 
Det här var mitt paket som var påväg! Tack så hemskt mycket herrljunga!
Det här gjorde min dag!
 

Vad är det för några glögger då?
Årets nya smak från Herrljunga, alkolholfria svartvinbär som ska passa hela familjen.
 
Sen var det tre stycken lättvinsglögger 2.2% från Dufvenkrooks. Original "Den rätta blandningen av styrka, smak och tradition"  Ekologisk KRAV-märkt glögg "som ett led i Dufvenkrooks miljöarbete" (tummen upp!) samt årets nya smak från Dufvenkrooks Fikon & Portvin "som är ett rött lättvinsglögg smaksatt med portvinskokta fikon" (Den här är jag extra nyfiken på!)

Samt det självklara tilltugget, Dufvenkrooks pepparkakor i en lyxig metallförpackning. Dottern blev tokig direkt hon fick se att det var peppakakor "äta namnnamn" haha :)
 
Recensioner kommer ett par dar! Ännu en gång, tack så mycket att jag får ta del av era nya smaker!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback