Skålar till min glöggservis!

Har försökt skriva det här inlägget hela dagen. Trots att jag varit ledig idag! Det är inte lätt med småbarn! Bara dom här meningarna har jag stoppat henne i jakten med vovven flera gånger.. Suck! Otroligt att jag kan driva en blogg ändå! :)
 

Men! Vars var vi? Jo, skålarna till min glöggservis kom idag!
 
 
 
 
Nu letar jag bara efter fler koppar. Fyra stycken räcker inte om man ska bjuda, eller t ex nu till jul! Då jag, som sagt, har tänkt ha grytan full i glögg hela dagen med ljus under åsså alla koppar ståendes runt om med skålarna full med en med mandel och en med något godis. Så då kan man gå dit när man vill och ta sig en kopp!
 
Som ni förstår, jag har planerat julafton i minsta detalj ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback