Regn och rusk, usch!

Hösten må vara väldigt fin! Men nu är jag less. Tokless!

Det regnar. Det är mörkt och dystert. Och nollgradigt. Orterna runt oss har massor av snö, snälla kan inte vi oxå få så vi slipp de här? Det blir sååå mycket trevligare! Ljusare på nätterna framförallt. Och på morgona! Man känner sig mer motiverad att gå upp tidigt som skrutten om det lyser alldeles vitt ute. Speciellt när månen reflekteras mot snön. Åh!
Igår kvälls plockade vi bort allt ute på gården, Plus räfsade ihop alla löv. Allt för att göra sig redo inför snön! Sambons bil har fått på sig vinterdäck oxå, nu var det bara min kvar men jag använder knappt den. Jobbar i hemtjänsten är i byn så de är cykeln som används mest här :) Har tänkt cykla sålänge det bara går innan ishalkan kommer.
 
Förresten! Tips på julfilmer tar jag mer än gärna emot!
 

Nä snart är lunchen slut. Har det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback