81 cm stor tomte

Tillslut bestämde jag mig för vilken tomte jag skulle välja! Det blev ingen med en lykta :) Det blev den här istället från jula!
 
 
Den är helt underbar! Jätte fin!

Dottern är lika stor som han så hon är överlycklig å kramade om han i affärn :) Så här hemma åkte han in i förrådet fort annars hade hon burit omkring han än. Får bli till advent han åker fram istället!
 
Annars blev det Gunrys jultvålar och pyssellåda från Rusta åsså (äntligen) hittade jag en ljusslinga till utegranen! Blev en blinkande flerfärgad 12m för, jag tror det var, 149kr, perfekt! Man kunde ställa hur man ville ha blinkande, fanns olika lägen.
 
Jag vill inte visa några bilder än. För erkänn, hur kul är det att se en förpackning på en ljusslinga? Kommer visa bilder i mängder sen när allt pynt och pyssel har kommit fram. Dvs om 5 veckor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback