Första gardinerna uppe

Tack vare min powernap idag förkylningen har satt sig i min kropp så är jag piggelin nu på kvällen. Fick ett sug att börja städningen och byta av gardiner. Så köket fick sig den första omgången! Och såklart åkte julgardinen upp :)
 
 
Efteråt strök jag klart alla andra gardiner till resten av lägenheten. Just då slog det mig en tanke att det här det sista julen i lägenhet! Jag har sagt det förr och säger det igen, nästa år har jag ett helt hus och en hel gård att julpynta! Gården kommer nog lysa upp hela byn haha :)
 
Nästa vecka blir det fortsätta städningen och gardinbyte. Men något mer pynt åker inte upp förrän första advent trots att jag jobbar hela den helgen men någon timme har jag nog ledigt att sätta upp det sista. Har ni börjat än?

Nu sitter jag med en ostmacka och Saturnus saffrans glögg, julstämning eller vad! Kommer en recension och ett par ord om den glöggen senare i helgen. Kan säga att det kommer bli fler flaskor, namn!

Nä nu ska jag fortsätta skissa på matlistan våra gäster ska ha med sig på julafton!
 

Kommentarer
minglittrigajul.blogg.se säger:

Jag orkade inte hålla mig, så igår åkte julgardinerna upp i vardagsrummet och jag vet inte jag orkar hålla mig idag heller, så det finns chans att resten av rummen får julgardiner idag =)

2014-11-21 | 08:17:25
Bloggadress: http://minglittrigajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback