36 dagar och 2 veckor

... alltså, mindre än 2 veckor kvar till första advent och 36 dagar till julafton
Tiden går och vi med den, som dom äldre säger!
 
Då jag just nu står i väntan på förflyttning på jobbet å vet aldrig när dom kan ringa å säga "Imorgon kl 7 börjar du där" så har jag tänkt ta vara på den lediga tiden jag har. Så ikväll ska det göras två satser mandarinmarmelad, smarrigt värre ska jag berätta för er :) Och in i frysen tills jul! Samt någon slags bröd, har inte bestämt mig än men även det ska frysas in i väntan på julen. Recept kommer senare ikväll, såklart!
 
 
 
 
 

Kommentarer
minglittrigajul.blogg.se säger:

Det går så himla fort! jag tror det är dags att stanna upp lite i nuet och inte glömma bort att njuta av julförberedelserna också :)

2014-11-18 | 08:58:05
Bloggadress: http://minglittrigajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback