Önskelista?

Äntligen har både Rusta och Biltema kommit ut med sina julartiklar på sina sidor! Klicka på länken kommer ni in direkt.
 
Hittar jag något då? Tjaaa... Med fyra flyttlådor med julsaker i källarn känns det sidodär att jag ska handla något mer! Det jag behöver (eller vill ha rättare sagt haha) är adventstakar till vardagsrummet och, som jag skrivit om förut, en tomte ute på bron med en lykta i handen, samt två stora pappstjärnor ute på inglasningen. Tycker personligen att biltema har bättre utbud och bättre priser. Men det är som sagt min åsikt :) Så det här skulle jag vilja ha ifrån biltema:
 
 
Bevattningslarm som spelar en melodi när granen behöver vattnas.
Skulle vi behöva som alltid glömmer att vattna!
 
 
Den här var jätte fin och till ett bra pris, bara 199 kr!
 
 
Och den adventsstjärnan till inglasningen, två stycken.
Precis såna stora, 1 meter!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback