Julartiklar

Nu börjar dom flesta butikerna börjat få in julartiklar, iallafall på deras sidor. Ute i butikerna vågar jag inte uttala mig då det var länge sen jag var i stan och kunde göra en runda!
 
Gå in på er favorit butiks sida och kolla själv! Jula och clasohlsson såg jag nu t ex. Saknar fortfarande rusta.
Läste på andras julbloggar att dollarstore har fått in i butiken. Har själv kring 8-10 mil till närmaste dollar men kommer nog bli en resa dit närmare jul, kan ju alltid hitta julklappar!
 
 
 
 

Kommentarer
KATTIS - Bloggar om julen säger:

Dollarstore har så mkt fint jämt till Jul :)

Svar: dom har de? Har aldrig varit dit till jul så nån gång måste bli den första!
Julboggen

2015-09-27 | 14:40:00
Bloggadress: http://www.christmaslady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback