Gardinbeställning ifrån jotex

Ni minns mitt misslyckade inlägg när jag skulle visa bild på gardiner jag skulle ha?
 
Nu har julgardinerna kommit in igen på Jotex plus att dom har 30% på ALLA gardiner fram till 27/9 så klickade hem gardiner till vardagsrummet och köket
 
Vardagsrummet
 
 
 
Köket
 
 
 
 
 
 
 Vad tycker ni om dom? Tror själv det kommer bli super bra! Gå in och kolla ni också!
 

Blev även en "extra" grej till badrumsfönstret
 
 
Batteridriven med sugpropp, kunde inte låta bli haha! Visst var den söt? Tyckte det kändes lämpligt att göra bort det här nu när det är 3 månader kvar till årets stora dag. Det betyder att om 1 1/2-2 månader få vi börjat pynta också, yeyy!
 
 
 

Kommentarer
Nathalie säger:

Hej! Och tack för tipsen om bäddsetet på linea! Jag ska kolla lite närmare och mer noggrant imorgon. Tänkte faktiskt också beställa lite från jotex då, var ju perfekt med 30% på gardiner. De med ljusen var jättefina!

Svar: Gör det, dom är super fina och bra kvalite plus ett jätte bra pris! Jo man få passa på när det är erbjudande!
Julboggen

2015-09-24 | 19:36:04
Bloggadress: http://nathaliesjul.blogg.se
KATTIS - Bloggar om julen säger:

superfina gardiner verkligen. Lär kika in där jag med :)

Svar: Gör de! :D
Julboggen

2015-09-24 | 20:52:39
Bloggadress: http://www.christmaslady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback