Glöggpaket kom idag!

 
 
 
Blev väckt av ett samtal imorse. "Hej jag har ett paket till dig" Jaha tänkte jag, vadå jag har inte beställt något? Haha men han kom strax efter samtalet så fick jag veta vad det var, två härliga goa glöggflaskor! Vad är det för några flaskor då?
 
Årets nyheter ifrån herrljunga, Äkta svensk glögg med naturlig kryddsättning tappad i en returbar PET flaska om 90cl. Den tycker jag var riktigt läcker! Första glöggflaskan jag någonsin sätt, i en plastflaska! 
Sen i den smaksatta sortimentet är årets nyhet Blåbär. Herrljunga skriver i brevet att det ska vara en familjevänlig smak som kan avnjutas upphettad eller över några isbitar.
 
Jag älskade deras Svartvinbärsglögg från förra året så ser framemot att få smaka årets Blåbär. Men dock ska jag hålla fingrarna ifrån flaskorna en liten stund till. Halva oktober har nu gått så snart är vi inne i november, månaden då det ska pyntas och dekoreras till jul. En månad till sen tjuvstartar jag nog med julgardinerna och glöggen hehe.
 
Hur länge tror ni att ni kommer kunna hålla er?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback