Glöggleverans från Saturnus

 
Idag kom ännu ett paket ifrån en lastbil, alltid lika roligt! 
Tyvärr såg lådan riktigt trasig ut och bävade för hur de såg ut där i. Sen kände jag att det doftade glögg så insåg jag att allt var inte helt..
 
 
Men fyra flaskor var i behåll iallafall tack och lov! 
Dom hade skickat smakerna:
- Pepparkaka (sönder)
- GodJul (sönder)
- Lussekatt
- Havtorn, årets smak
- Hallonlakrits
- Ekologisk
 
Smarrigt säger jag! I paket låg även ett litet block med recept på godheter som passar till respektive glöggsmak. Som ni förstår vågar jag inte rota runt mera i paket om något mer låg där i.. 
 
 
 
Tackar Saturnus ännu en gång! Nu börjar årets glögghylla öka :) Jag kommer nog inte kunna motstå provsmakningen så länge till! Blir nog att baka en till mjuk pepparkaka och öppnat en glöggflaska inom en snar framtid!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

BittesJul . Tråkigt , hade samma problem men mitt levererades inte då det schenker upptäckte att det var skadat .

Svar: Har du hört av dig till saturnus och berättat de? Jag skickade ett mail och dom skulle skicka nya! Få väl hoppas schenker kan vara försiktig med dom iallafall..
Julboggen

2015-10-30 | 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback