Gunry Pepparkakstvål

vad för julsak står kvar året runt hos dig?
 

Jag är ganska (väldigt) duktig att juldagen, senast nyår, plocka bort all jul prydnader för då är jag less. Kanske inte konstigt när man börjar redan nu ;) Men en sak som står kvar sen förra julen och väntas på att användas:
 
 
 
Sen finns de även andra jullukter från gunry tvålarna: Äpple och kanel, Apelsin och nejlika och Polkagris. Min favorit är såklart pepparkaka och på andra plats Apelsin och nejlika. Luktar så fräscht och härligt juligt! 
 
Vilken är eran favorit? Har ni någon annan jultvål att rekommendera?

Kommentarer
johanna säger:

Jag har aldrig testat den där men vill gärna :)

Svar: Det tyck jag! Den luktar underbart! :)
Julboggen

2014-09-14 | 15:10:56
Bloggadress: http://arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback