okej, jag få erkänna...

....jag är nog (jul)skadad. Fast på ett positivt sätt. Enligt mig iallafall, inte enligt min sambo :) och en sak till är säker, jag är då inte själv om de! Men var
 

Nåt nytt i Jul branschen? Tja, det blossa ha skrivit på sin fb sida om årets smak har väl ingen missat? Jag tror själv att det kommer bli lakrits smak. Fast i och försig, vad ha Frankrike med det? Ja, vi få väl vänta helt enkelt. 
Här hemma är julpappret, snöre och små saker till adventsljusen inhandlat från panduro. Ni få se slut resultatet när det börjar närma sig!
 
 
Samma dag kom även paket från Ateljé Margaretha. En löpare och 4 st typ små förkläden som man kan sätta på flaskor, super söta! Så jag broderar som en tok just nu, även där kommer bild när jag är färdig! 
Och idag vänta jag paket från tradera. Lägger ut bild när de kommer men gissa vad det kan vara? Tomtar kanske? ;)
 
Så nu ha min kära karl satt "köp stopp" mera den här månaden. Haha! Det få vi se om, månaden är lång och julen är inte långt bort... ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Svensk Jul säger:

Imorgon smäller det är så nyfiken på smaken på blossas glögg i år. Tror den kan bli smaksatt med champagne och viol. Eller bara champagne eller bara viol. Kan det bli gott tro men gissar på det i alla fall. Viol och lakrits vore nog gott med. Ja vi får se imorgon ;-)

2014-09-08 | 18:10:51
Bloggadress: http://svenskjul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback