recept och sängkläder

Yes rätt gissat, receptbok! Eller jag hittade massa gamla hemmets journal tidningar, klippte ut recept ur julnummern och klistrade in i min receptbok som nu fick en till kategori: Jul

Jag vill ha recept samlade på ett ställe och inte behöva leta runt i tidningar,  datorn osv utan vill bara slå upp i en och samma bok, helst. Vi är lång kvar till jul så hinner nog samla på mig ännu mera recept :) 
 
Dessutom! Kom mitt paket från Linea, kan tyvärt inte visa vad, julklappar.. men en sak jag kan visa är att vi bbeställde sängkläder, jul sängkläder såklart! För bra pris dessutom; 79 kr per set! Gå in på lineahemma.se ni oxå!
 
 

Kommentarer
johanna säger:

Jättefina sängkläder! och jag håller helt med dig om receptbok, en sån har jag också. mycket smidigare :)

Svar: Eller hur! Slipp man leta runt överallt när man söker nåt eller blir sugen på nåt specifikt!
Julboggen

2014-10-03 | 11:25:26
Bloggadress: http://www.arildsdottir.blogg.se
Thilda säger:

Jag har också köpt dom sängkläderna, så fina och vilket pris!
Har svårt för att klippa sönder min jultidningar då jag gillar att bläddra i dom år för år... Däremot skriver jag ut julrecept från internet och klipper ut ur mindre tidningar som Buffé osv, som jag sedan sätter in i min receptpärm.

Svar: Jag vill som sagt ha recepten på ett ställe så därför klipper jag isär dom, tycker inte reportagen är så spännande så de gör inget att dom går sönder haha :)
Julboggen

2014-10-03 | 23:09:19
Bloggadress: http://www.whitechristmas.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback