Glöggslev

Ingen här har väl missat vilken glöggfantast jag är?
Håller på att samla till min glöggservis där fler koppar är påväg hem till mig nu äntligen! Men mer om det tar jag då :)
 
Nu håller jag på att söka efter en passande glöggslev som man kan ösa ur grytan.
 

Den här är ju fin från Fyrklövern dock,
som ni vet från fyrklövern, väldigt dyr för 498kr:/
 
Den här dök också upp på flera sidor, bl a Royaldesign
där priset ligger på 149kr. Fin och bra pris men inte riktig vad jag söker!
Men ska absolut fundera på den här!
 

Kollade även på tradera. Hittade ingen speciell där heller! Men ska som sagt kolla upp den här ovanför!
Om ni har något tips där man kan hitta, skriv gärna en rad eller två! :)
 

Kommentarer
Vägen till mamma och pappa säger:

jag tyckte mycket om den nedersta💜 bra pris också. Annars kanske man kan finna på loppis nu?

Svar: Tycker jag också, skulle bara vilja ha en som man kan hänga på grytan :) Det kan man säkert! Har inte tänkt på de, tack för tipset! Och du, fin blogg! <3
Julboggen

2014-10-27 | 12:17:12
Bloggadress: http://www.vagentillmammaochpappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback