Jul med Ernst

Nu har fler beställningar från jultidningarna kommit. Från den här tjejen hade jag beställt två böcker ifrån, den ena är en julklapp till en som jag misstänker läser då h*n har fått en länk så den skippar jag att visa. Den andra boken är Jul med Ernst
 
 
 
Så vad tycker jag? Som alla vet är Ernst recept och pyssel lite... speciella. Men på ett bra och roligt sätt! Det fanns ett pyssel då man skulle göra en gran av grankvistar och pinnar. Men jag tänkte, varför hugger man inte bara en vanlig gran direkt istället? Ja, sen var ett par tips om blomtergrupper, lite godisrecept, strömning, sill och några pynttips.
 
Jag kommer absolut ha användning för den! Kommer göra dom fina islykterna och några recpet. Så jag rekommendrar den absolut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback