hejtomtegubbar är tillbaka!

Förlåt alla läsare!
Men bloggen har kommit undan skyn ett par dar nu. Det har varit så fullt upp! Jag har inte ens hunnit skriva ett ynka inlägget! (och som vanligt med småbarn dessutom hann jag bara skriva dom där raderna innan hon hann riva ner halva badrummet..) Men!
 
Ikväll kommer många inlägg! Jag ska visa det jag har bakat ur en av alla jultidningar, det kommer några bilder osv. Så håll er uppdaterade här. Just nu håller jag och dottern på med kanelbullebak. Degen står o jäser just nu så ett par minuter över! Nästa bullbak blir lussebullar :) Kommer nog bara kunna hålla mig en vecka till!
 
 
 
Nä dax att googla fram någon middagsrecept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback